یه دنیا خوشی بازم به این دوری نمی ارزه!


Moonsgirls

دختران ماه

  چقدر ددلواپسم امشب چه بی اندازه بی تابم

       چه بد عادت شده چشمام بدون تو نمی خوابم

         کجا رفتی بدون من تو این بارون بی وقفه

                نباشی معنی این خونه همین دیوارو این سقفه

                        به من باور بده عشقو به من فرصت بده ازنو

                                تصورکن که این خونه می شه زندون بی تو

 بمونن وبغض چشماتوبااین دیوونه قسمت کن

       شبیه من به این عشقو این خوشبختی عادت کن

            بمون و  با نوازش هات منو مهمون رویا کن

                بمون همخونه ی خوبم،با من امروزو فردا کن

                    به من برگرد و باور کن چه سخته بی تو این لحظه 

                         یه دنیا دلخوشی بازم به این دوری نمی ارزه...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:44 توسط zohreh| |


Power By: LoxBlog.Com